[cs_content][cs_element_section _id=”1″ ][cs_element_row _id=”2″ ][cs_element_column _id=”3″ ][cs_element_text _id=”4″ ][/cs_element_column][/cs_element_row][/cs_element_section][cs_element_section _id=”5″ ][cs_element_row _id=”6″ ][cs_element_column _id=”7″ ][x_gap size=”50px”][cs_text class=”tekst”]
Alvorens u onze storingsdienst belt, zijn er een aantal zaken die wij u vragen te controleren.
- Is de druk in de installatie hoog genoeg, anders eerst bijvullen en eventueel ontluchten.
- Heeft het toestel een waakvlam, brandt deze dan nog?
- Is er een storing geweest met gas of elektra in de wijk?
- Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?
- Geeft het toestel een storingscode aan?
- Heeft het toestel een resetknop, dan altijd eerst resetten.
Mocht het na het contoleren van deze punten niet lukken, dan hebben wij een 24-uurs storingsdienst welke u kunt inschakelen.
[/cs_text][/cs_element_column][cs_element_column _id=”10″ ][cs_text][contact-form-7 id=”265″ title=”Storing”][/cs_text][/cs_element_column][/cs_element_row][/cs_element_section][/cs_content]